- Detta fick jag,'

Denna fick jag av min mammi :) en pälshalsduk ♥
Pälshalsduk av mammi:)

Av: Elin,Cajsa,Nisse och Helene :)
mascara av Elin,Cajsa,Nisse och Helene:)

Av: Jonas :) fick egentligen en tröja men den vart inte så skjön som jag trodde så jag bytade :) men jag älskar dessa byxorna :) Älskar dig Jonas :* ♥
byxorna är från Jonas :) fick egentligen en tröja men den var inte skön så bytade til dessa ist:)!

byxorna är från Jonas :) fick egentligen en tröja men den var inte skön så bytade til dessa ist:)!
Tränings sättet fick jag av mamma :) bara ÄLSKAR mina lila träningsbyxor :) coola va?



Sminksättet fick jag av Elin,Cajsa,Nisse och helene :)


Detta fick jag av jonas systrar med partner och mamma med partner:)
Av Jonas familj utom Jonas :)

Tack så jätte mycket för allt :) ♥

Puss&Kram
Johanna♥
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!