- inpuls,'

Igårkläll fick jag en sån inpulsgerj att jag skulle uka tillmin pojkvän kl 8 :) satt och kollade på paradise hotel och började sakna han extremt mycket så jag åkte till han och mös! Jag frös som bara den för det va lite kallt när vi gick ocg la oss, men då höll han om mig så jag blev varm och somnade :) åå han är så söt och älskar han så super mycket!

Och till vad jag gör nu då ja, jag sitter och har PA=projektarbete, inte alls kul kommer nog snart somna om jag inte får göra någit som gör mig pigg haha;) sitter iallaflaa och lusnar på musik så jag håller mig lite mer vaken och vi är inte mer än 8 pers av 23 i skolan nu haha. I eftermidda ska jag till kliniken på skolan för kolla på när Max blir kastrerad :/ men kommer vara intresant :) hoppas det börjar snöa lite sen när jag kommer hem så jag kan ut och fotta tindra i hennes jul tröja :) å hon är så söt i den hihi. men nu ska jag väll fortsätta och sova eller något :)



Puss & kram
Johanna
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!