- snart,'

Nu har jag gjort klart Tindras julkalendet bliv mycket tjusig utan på min inte innuti haha :) idag är det bara 6 dagar till jag blir 18 :D skoj va? inatt har jag bara sovit ½ timme så e pisse trött och typ sover på djursjukvården. Har okcså pratat med aristulla om jag får läsa ett 4 år för jag orkar inte göra mer nu för ligger back i allt nu och kommer aldrig kunna ta igen allt det, förhoppningsvis kommer jag få det och då ska jag plugga satan nu så jag blir klar med så mycket som möjligt! Ikväll ska jag oxå jobba hoppas det inte blir så länge för jag kommer ju somna där HAHA, och det kommer inte vara så bra...
Köpte el jul tröja till min vovve igår :) kommer komma lite julbilder på henne med den för hon är så söt :D!
Nu kommer bilden på min hemma gjorda julkalender till Tindra! men nu får ig se den inuti haha.



Puss & Kram
Johanna
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!