- Sex dagar,'

Nu är det bara 6 dagar tills jag blir 18 år :D längtar som in i! Nu på lördag kommer jag fira mig hos mamam och släckten där :) Jonas familj kommer också komma:D Super skoj va ? :D, på Onsdag när jag fyller år kommer jag mamma jonas och kanske christian äta middag i malmö :) på fredag den 10:onde ska jag fisa mig hos pappa och hade tänkt att ha hemma fest den 11 men tror inte jag kommer ha det för deet är lite sent att komma med det nu men vi får se när det blir :)

Har vatt ute och fottat Tindra i sin jul tröja :) nu kommer få se bilder på julaftan hoppas jag, om jag får in dom på datorn:) kan ju hoppas på att carro tar med sin dator så kan jag ta in dåm där, men jag måste köpa nu sladd så jag kan fåin bilderna :D

Puss&Kram
Johanna 
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!