- Godmorgon*

Godmorgon på er!
Vi börjar med gårdagen! då jag var i skolan kom 2½ timme sent för tågen kom inte som de skulle :( och det var lika tråkigt som vanligt! när jag skulle hem kom faktiskt tågen itid :D wiihhooo!
senare när jag skulle till Jonas för att fira han tog det nästan 2 timmar och det brukar ta 45 min!! men men. när jag kom fram så blev att bra igen för jag fick träffa baby då som jag har längtat efter! men kvällen blev lyckad fast än att jag var as trött hela tiden.
Och jag kommer inte blogga nu under helgen. eller kanske mobilblogga det får vi se man annars kommer jag på måndag igen :)
Puss&Kram
Johanna ♥
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!