- Will miss you Frida!

Frida du anar inte hur mycket du kommer vara saknad här hemma när du åker till London i 6 månader! Jag kan ju vara ärlig å säga att vi inte har träffats så mycket nu den sista tiden:/ men jag kommer verkligen känna ett tomt hål i mitt hjärta! Gumman du får inte åka, vi vill ha dig kvar här hemma! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men det känns konstigt att tiden är inne nu och att du åker om 1 veckaL när jag fick reda på att du ska åka tänkte jag, jaja men det är länge tills dess men nu har vi inte setts på så jätte länge men jag hoppas att vi kommer göra det när du kommer hem i juni och dem gångerna du kommer hem emellanJ Jag hoppas verkligen att du kommer ha det jätte bra och att du kommer till en bra familj som tar hand om dig väl! Vill ju inte att det ska hända dig något<3 Älskar dig Frida Nordén



Puss&Kram Johanna♥

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!