- Malmö

va i malmö igår på saco mässan, va inte så mycke bra där det mesta va typ om man ville plugga i utlandet och det är ju inte jag så road av:)

När vi körde dit va det glas halt och bilen körde dit den ville typ och vi körde fel 3 gånger :$ HAHA. Jag och Carro satt och fundrade på hur vi skulle köra så jag fick at upp min iphone och kolla på gpsn vart vi skulle haha medans emma martina och luisa satt och sov :p


Åt sedan på max:) och jag typ spilde ut min dricka på bordet när jag satte mig och då skrattade Caroline:( taskigt va? men sen när vi hade ätit upp skulle hon snärta till Emma i huvudet och spiller ut sin dricka ÖVER sig. HAHAHA


Puss och kram
Johanna
Caroline säger:

fyy dig johanna! hahaha

 2010-11-30     18:09:50     http://cdogs.hundbenet.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!