- på bussen till kålmorden

haaj! vet att jag inte har skrivit på länge men det har hänt så sjukt mycket nu och det är bara så patetiskt så HAHA! men vi satte oss på bussen vil kvart över 2, jag, Denisé, Hilda, Caroline och Martina paxade platserna högst upp och längst fram och det va ju andra som inte gillade det HAAHAHA!!
ska iallafall vara i Kålmorden tills på fredag eftermidda tror jag? kommer iallafall vara hemma i svalöv vil halv 10 - 10, så mammi får komma ovh hämta mig :) haha älskar mammi<3

ps. fårlåt att jag inte har fixat med bloggen överhuvud taget men som sagt det händer jätte mycket och då pallar man ingentin!

Puss och kram!

här får ni en sexig bild på mig och Denisé :D

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!