Ni skojar med mig, det är någon som har ko...

Ni skojar med mig, det är någon som har kommit in på min fb och kommenterat en bild att dom på den är äckliga och detta skulle hänt när jag vatt på jobb, det skulle aldrig falla mig in att kalla dem 2 äckliga dom är så söta dom bara kan bli ju. Är riktigt förbannad! Vad vill jävla rinbo mig? När jag flyttade hit börja jätte skumma saker hända och allt, förra veckan tog några idioter sönder Clas (min cykel) sen låg på skolans tak och nu att jag skulle tycka dom är äckliga! Jag har som tur pratat med den och det är löst nu men ska nog göra mig en ny fb som bara dom jag KÄNNER ska ha för pallar inte massa andra! Men nu ska jag iallafall sova :) puss&kram Johanna <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!