- Bajs'

Vatt i skolan och trimmat en hund med denise :) skit jobbigt ändå lite kul, kom hem 10 över 5 och det var mindre kul! sen när jag skulle gå från tåget och hem ca 2min är den en fågel som bajsar i mitt hår!! och kissig som jag alltid är när jag kommer hem så ville jag få bort bajset ut mitt hår så jag typ halv låg in i duschen och satt på toan för ville ha bort det :$ haha
Å vill ni veta en ska som är så jävla skönt! I have no sister more, in my brain! nice. vet att det kanske är lågt av mig men jag pallar inte henne mer hon förstör så jävla mycket för mig så det inte är sant. kommer vara så jävla skönt när jag flyttar till min lägenget! kommer slippa alla bara vara med dom jag vill, såklart baby :) hihi <33
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!