Hem!

Godmorgon!

Har ni sovit bra inatt? Själv har man sovit som en prinsessa! :) och idag bär det hem ifrån Göteborg :D och innan jag är hemma så ska jag hälsa på älsklinen när han jobbar i Laholm eller vart han är :) och sen ska vi hämta Tindra hon morfar, men jag hoppas att mamma är så snäll så hon släpper mig hemma innan hon åker till morfar för jag orkar inte följa med dit haha! ni vet mor föräldrar och far föräldrar? så dryga dom kan vara! Nej men nu ska jag packa sen åker ni :D

Och om det är någon som undrar varför jag inte har min FB längre så är det av personliga skäl men jag har bara inaktiverat den så jag kommer kunna ta tillbara allt som vanligt igen :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!