I did it!

Godkväll! 

Idag har jag eller ja vi (Mamma, Sofie och jag) varit på Liseberg som jag sa innan idag och det var skoj men hade kunnat ha annat sälskar så hade det kanske varigt roligare haha;), nej men dom har ju den nya karusellen atmosfer som jag vågade åka :D ett litet + till mig (a) hah. Nej men det kändes inte lönt att åka den för man fick stå i kö i 1 timme och sen varade den bara i max 2 min, men nu är det gjort och jag kan lätt göra om det om det är mindre kö haha och med lite roligare sällskap med ;) haha




det som var mest pirrit det var när man stod i kön för man tänkte hur den skulle vara men jag själv tycker att det lilla fritt fall är mycket värre än detta :)
.puss.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!