Ornitologi

Hallå!

försov mig idag, ringde David och sa det så sa han att det va lugnt för vi skulle vara inne, men när jag kommer till skolan ska vi ut och gå i 2 timmar typ... inte bra med mina skor haha! ;) jag hade lixom klackar! haha men nu tillbaka på skolan och har haft lite teori! Bull:( haha men nu snart slutat vi och då ska jag hem och tvätta haha första gången i lägenheten!

ja jag har flyttat nu :D sen i tisdags tror jag det är. en vecka sen idag :D haha kommer väll bilder eller något en dag när jag har kommit lite mer i ordning :) Puss&Kram

Bild på mig idag!


Erika säger:

AAAHHHH vilken äcklig:)

 2011-03-24     12:34:02     http://prickelin.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!