Fredag

Nu är det fredag! whiiioo :D men det bästa med denna fredagen är att jag ska äta midda med min handledare som jag hade nu på den senaste praktikplatsen på Canis Nova (hund trim).
Så idag ska jag åka från skolan 20 i 2 och sen hem snabbt pappa lämnar pengar till mig så jag kan äta haha :) och sen ska jag in till malmö ska vara där senast 4 men blig nog lite senare, så måste ringa henne så jag vet var vi ska träffas! haha :)

och imorgon kommer nog baby så ska vi rilla men några kompisar :D kommer bli så mysigt!
PS. jorden kommer inte gå under imorgon för mitt bröd går inte ut förrens på måndag! så det stämmer inte! hha
men ha dt fint nu ska jag försöka plugga lite!



Älskar dig över hela mit hjärta Jonas Evaldsson :love:
Freja & Amilia säger:

Fin blogg!

 2011-05-24     14:38:42     http://tvatusensaker.blogg.se/
Ninni säger:

Fin blogg! Var med och tävla om BloggSvar här: http://danceelin.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment

 2011-05-24     15:31:57
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!