haallå vad är detta'?

Jag vaknade kl 5 utan någon anledning vad är detta lixom! jag är ju skit trött? och så ska man jobba idag med, åå jaja hoppas det blir en lågn dag :) och nu ska jag nog fixa mig lite jag meda nu när man kommer upp i tid kanske man kan platta hårte och sminka mig, eftersom jag aldrig annars gör det haha! OCH idag har jag idrotts prov!? kommer jag klara det ?nej och f**n då kommer jag nog bara få G i idrott... nä men nu ska jag fixa mig så får vi se om jag hinner slänga in ett inlägg till idag eller något :) kommer nog en bild på hur jag ser ut iallafall :) puss

Detta är en as gammal bild från typ när jag gick i 8 tror jag haha!



Puss♥
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!